Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

17.12.07

Ρακες με τον Θειο

Ηρθαν κ παλι τα γαμο-χριστουγεννα!ο Μακης κ οι Σακης (φιλοι μου...καλα παιδια!) ειχαν αντικρισει ο ενας τα λαγνο βλεμμα του αλλου πριν 22 χριστουγεννα κ μεχρι κ σημερα καταρριουνται την ωρα κ την στιγμη...Γυριζουν σπιτι κ ριχνουν βλεμματα ο ενας στον αλλο "σε θελω"!Καθε πρωι-απογευμα-βραδυ χαιδευει ο ενας το κολασμενο κορμι του αλλου κ μετα αγκαλιζονται σα να ειναι μικρες παιδουλες κ κοιταζονται στα ματια με βαρεμαρα:

-Παμε καμιαααα βοοολτα;
-Τι λες μωρη εχει ψωλοκρυο εξω!
-ΕΕΕΕλα θα βαλεις το Armani παλτο που σου πηρα!εεεελα παμε παμε παααααααααααααμε
-Σκασε με ζαλιζες αντε παμε δεν γλιτωνω αποψε η τρελη
-Αχ μαρεσει το κρυο νοιωθω σαν πριγκηπισα που ζει το παραμυθι της,οταν θα πεφτει αργα αργα το χιονι κ συ να με εχεις αγκαλιτζ...
-Σακη αν ειναι να αρχισεις παλι της πιπες ντυνομαι κ παμε.

Βολτα με το ψωλοκρυο,ψυχη εξω, τα μαγαζια εχουν κλεισει κ μεις τα γυρναμε σαν τις τρελες κ να κοιταμε βιτρινες...Παρατηρω τα 102020948795060 πολυχρωμα λαμπακια εδω κ κει κ με πιανει πονοκεφαλος, κοιταζω κατι κιτς "αγιοβασιληδες" με την σκαλα κ τουρλωμενο τον κωλο να ανεβαινουν (κ καλα!) στην βεραντα κ σκεφτομαι "μμμ ωραιο κωλο εχει αυτος, μου θυμιζει τον Θειο Βρασιδα!" Ξαφνικα ολο αυτο το κιτσαριο που δινει μια καταπληκτικη ιδεα κ για μια στιγμη νοιωθω παλι παιδουλα!αχ!

-Ρε Σακη ξερεις τι σκεφτηκα;
-Που να ξερω ρε;
-Θα στειλω γραμμα στον Θειο Βρασιδα!
-Χα,χεστηκα.

Τι σκεψη κ αυτη;Αμεσως καβλωσα!Τι να του ζητησω;Εχει να με δει κ καιρο...να ζητησω λεφτα;Τιποτα διακοπες στην μυκονο; Αμαξι;ειναι κ λεφτας ο θειος!αααααχ θα τρελαθω δεν αντεχω θα ρωτησω!

-Σακουλη μου!τι να του ζητησουμε;
-Ξερω γω καμια ρακη...
-Τι να την κανεις την ρακη καλε;
-Να τις πιουμε ρε μαλακα!
-Πινει ο θειος ρακη;
-Πινει
-Ρε συ ζει ακομα αυτος;
-Ναι ρε περσι δεν ειχε παθει το εγκεφαλικο;
-ΑΑ ναι! κ υπαρχει DHL εχει στο χωριο για να του στειλουμε το γραμμα;

Εκει που κοιτουσα αμεριμνος τα πολυχρωμα λαμπιονια κ κατι κα-τα-πλη-κτι-κες κατακκοκινες ΜΠΑΛΕΣ....πεφτει πανω μου μια καργιολα!"προσεχε μωρη που περπατας", "αντε γαμησου μωρη πατσαβουρα" της λεω!

-Μακη λεω να παρω κανενα στινγκ
-Παρε τι μου το λες;
-Ποσο θα ηθελα να ειχα μικροτερο κωλο!
-Ναι θα σου ταιριαζε
-Δλδ με λες χοντρο;ΑΑΑΑ
-Σκασε μωρη τρελη γιατι δεν το ζητας απο τον Θειο να με παει για αναρρωφηση;
-Θα με πει χοντροοοο
-Αφου εισαι τι κλαις;

Γελουσα σαν υστερικος με το τελευταιο αστειο γιατι ο Σακης ειχε βαλαντωσει στο κλαμα, μπαινουμε στο μπαρακι...ενας κουκλος bartender να με κοιταει με βλεμμα λαγνο...ελιωσα!Ο Σακης για να με πικαρει χορευε πανω στην μπαρα, εγω χεστηκα ζαχαρωνα το τεκνο...ο bartender χαμογελασε σαν χαζο οταν τον ρωτησα που ειναι η διευθυνση του, με τα πολλα μου γραφει κατι σε ενα χαρτακι κ με κερναει κ ενα σφηνακι κ μου λεει "μολις τελειωσεις το σφηνακι ελα σπιτι μου", κοιταζω τον Σακη που ειχε γινει ντιρλα πανω στην μπαρα κ φωναζε "θελω να πιω ρακες με τον θειοοο" κ με εκανε ξεφτιλα στο τεκνο, τον περιμαζωξα κ με πικρα κοιταξα το χαρτακι που εγραφε "τα αρχιδια μου θα παρεις!" πως να τα παρω τωρα μωρο μου με την τρελη που εχω μπλεξει....;

παμε σπιτι, ο Σακης ξερναγε στο πατωμα κ γω τον κοιτουσα κ σκεφτομουν ολα αυτα τα χρονια παντα τοσο μεγαλο κωλο ειχε;

-Μακη το εγραψες το γραμμα;
-Ναι
-Τελικα παει DHL;
-Σκατα παει ξερω γω;
-Αλλαξες γνωμη παλι στην αθηνα θα κλειστουμε παλιοτομαρο;

Σηκωθηκε εβαλε στο στερεοφωνικο το "Bongo King" κ αρχισε να κουνιεται μπροστα του με νοημα...Δε γαμιεται καλα ειναι κ στην αθηνα τι τις θελαμε τις Ρακες με τον Θειο;!

No comments: