Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

3.12.07

Άσκηση: 1) Μπορείς να γράψεις με τις παρακάτω λέξεις μία ιστορία ;Μην ξεχάσεις να βάλεις τίτλο κι αν θες ζωγράφισε κάτι.


(Πεταλούδα, λιακάδα, μελωδίες, φίλοι, γέλιο, φωτιά, άνοιξη, περιδιαβαίνω, καρδιές, αγάπη, άγγελος, νύχτα, ψυχές).


Συλλέκτης όμορφων λουλουδιών.

Μέσα στου χειμώνα την καρδιά ταξίδεψα και έψαξα να βρω την άνοιξη, τη φωτιά, τη λιακάδα, την αγάπη και το γέλιο.

Κι εκεί συνάντησα εσένα άγγελέ μου, να ξεπροβάλλεις σαν πεταλούδα της πρώτης λιακάδας που κάνει δειλά δειλά την εμφάνισή της.

Έψαχνες για όμορφα λουλούδια , ήθελες με αυτά να φτιάξεις το πιο όμορφο μπουκέτο του κόσμου, όλοι να μιλάνε για αυτό κι όλοι να σε ρωτάνε πού το βρήκες και πώς το έφτιαξες τόσο όμορφο.

Οοοο κι εσύ αγγελέ μου χτυπούσες τα φτερά σου με ικανοποιήση και έλεγες: «δεν κάνω τίποτα, απλά ψάχνω και βρίσκω τα πιο υπέροχα λουλούδια, τα βάζω όλα μαζί, ταιριάζοντας τα χρώματα και τότε βγαίνει το πιο όμορφο μπουκέτο του κόσμου!».

« Και τα αγαπάς αυτά τα λουλούδια;»,σε ρωτάγανε. «Φυσικά είναι τα δικά μου λουλούδια, εγώ τα βρήκα!», απαντούσες. « Και τι ξέρεις για όλα αυτά τα λουλούδια....», «μμμμμ είναι πολύ όμορφα», έλεγες. «Και τα νιώθεις αυτά τα λουλούδια;». «Αν τα νιώθω; Ναι πώς δε τα νιώθω. Εγώ είμαι ένας ευαίσθητος άγγελος που ξέρω να μιλάω για την αγάπη και το μίσος, για την άνοιξη και το χειμώνα, για την παγωνιά και τη λιακάδα, για τα ηλιοβασιλέματα , για τα παιδιά, για τους φτωχούς, για τους παππούδες. Είμαι ένας άγγελος που περιδιαβαίνω σε λιβάδια πανέμορφων λουλουδιών, είμαι ένα αγγελος που κάνει τις καρδιές των ανθρώπων να σκιρτούν σε κάθε μου λέξη, είμαι ο άγγελος της αγάπης, είμαι ο αγγελός σας, ο δικός σας κοσμοαγάπητος άγγελος. Φίλοι μου τα πουλιά, οι μελωδίες της νύχτας, οι ελπίδες της ζωής, το γέλιο των παιδιών, οι αέναες ψυχές , φίλοι μου εσείς και τα πανέμορφα λουλούδια μου.....σας ευχαριστώ ,θα είμαι για πάντα δικό σας, πάντα θα σας προσφέρω αυτά τα πανέμορφα μπουκέτα!

Υ.Π.Βαριόμουν να ζωγραφίσω.

3 comments:

tink said...

είναι η έμπνευση σου κι εσένα ε?

αχ κοσμαγάπητε.. σ αγαπώ!

eriza said...

μα είναι να μην ειναι , σκιζω τα ιμάτιά μου για πάρτη του!

GAGG said...

Κύριε Κοσμαγάπητε, μας κακομαθαίνετε ! Διάβασα το υπέροχο κείμενό σας και ορθώθηκαν οι ρόγες μου πρωί πρωί.