Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

15.12.07

Για ενα δονητη (σορυ μαθ)

ηΜΟΥΝΑ που λες σε ενα αεροδρομιο στο Αμερικα για..."δουλειες", το ταξιδι υπεροχο αλλα η σαμπανια δεν ηταν σε θερμοκρασια δωματιου...τελοσπαντων οταν πηγα λοιπον ο μπλογκερ να παραλαβω τις βαλιτσες μου τι ειδα?!!!εναν ενστολο να με περιμενει με ενα οπλο ΝΑ! (με το μπαρδον ε) Οπως ηταν φυσικο αλλωστε πανικοβληθηκα!Ηθελα να τσιριξω αλλα φοβομουν μην δημιουργησω σκηνη. Μου λεει στα αμερικανικα (τα οποια ομιλω απταιστως) "φολοου μι πλιζ" τι να κανω ο κακομοιρος πηγα κ αυτο που αντικρισα ηταν ανω ποταμων!η πανακριβη Loui Vuiton μου ανοιγμενη βαναυσα πανω σε ενα πενταβρωμικο τραπεζι...κρατηθηκα μην κλαψω κ με εμφανη πικρα ρωτησα..."Γιατιιιιιι???!!!!" Λοιπον να μη σας τα πολυλογω αγαπημενο κ πιστο μου κοινο (αφου οπως ξερετε σιχαινομαι την πολυλογια...) μου εξηγησε το ΟΡΓΑΝΟ οτι επρεπε να ακινητοποιησουν αμεσα την Vuiton μου γιατι εντοπισαν μια ασυνηθιστη κινηση στο εσωτερικο της κ αυτο που ειδα μετα ο μπλογκερ ηταν πια ανηκουστο!Βγαζουν κατι απο το εσωτερικο της πανακριβης βαλιτσας μου κ με ρωτουν "ειναι δικος σας αυτος ο δονητης?" ε οχι πολυλατρεμενο μου κοινο εκει δεν αντεξα,ξεσπασα σε γοερα κλαματα κ τα τομαρια ξερετε τι εκαναν?με εσυραν σε ενα σκοτεινο κ υποπτο δωματιο κ....μου πηραν απο τυπωματα...κ απο τα 10 δαχτυλα...το λεω κ μου σηκωνεται η τριχα!κ θα με εχουν λεει φακελωμενο μεχρι τα 110 μουυυ ουυυ ουυ.
Ναι αλλα αγαπημενο μου κοινο για τα λεμε κ τα συκα ΣΥΚΑ εγω το φχαριστηθηκα!παντα ηθελα να μπαινω σε αυτη τη χωρα κ να δειχνω τον δονητη μου!80 ευρω τον ειχα αγορασει!
μακαρι να βγουν κ τα δικα σας ονειρα πραγματικοτητα!

3 comments:

GAGG said...

Και συ βρε παιδί μου πας στο Αμέρικα μαζί με τον δονητή σου, λες και δεν μπορείς να βρεις εκεί δονητές ? Φαντάζομαι ότι μιλάμε για κάτι τύπου rabbit, που υπάρχουν παντού. Εκτός αν έχει συναισθηματική αξία για σένα, οπότε αλλάζει το θέμα...
(Αρχή της συναισθηματικής αξίας)

Δεύτερον, τις μπαταρίες τις αποθηκεύουμε ΠΑΝΤΑ ανάποδα μέσα στις συσκευές για να αποφύγουμε την κατά λάθος εκκίνηση της συσκευής.
(Αρχή της ανάποδης πόλωσης)

Unknown said...

gagg εχει μεγαλη συναισθηματικη αξια ξερεις ποσα κρυα βραδια του χειμωνα μου εχει κρατησει συντροφια?!οσο για την αναποδη πολωση...δεν ξερω για σενα εμενα παντως μου ακουστηκε πολυ kinky!

GAGG said...

1. Σεβαστό, αλλά δεν πρέπει να δενόμαστε με τα αντικείμενα, εκτός αν είναι φτιαγμένα για τον σκοπό αυτό (π.χ. χειροπέδες, κλπ)

2. Χαίρομαι πάρα πολύ, γιατί όπως έχει πει και η Άντζελα Δημητρίου "ακούμε μόνο όσα ήδη γνωρίζουμε ..."