Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

7.1.08

εσεις βουτηξατε (για) το σταυρό?

Σιχαινομαι τους απλους ανθρωπους.

Οι απλοι ανθρωποι βρωμανε. Μου χαλανε την αισθητικη.

Αλλά!

Πώς θα ξεχωριζα αν δεν υπηρχαν?

Γι αυτό παω πού και πού στα χωρια και στις κωμοπόλεις για να παιρνω μια τζουρα από απλους βρωμερους ανθρωπους και να ταϊζω το εγω μου.

Ο σεισμος με βρηκε την ωρα που οδηγουσα.

Εκλασα μεντες. Σκεφτηκα το μπλογκ μου. Ευτυχως το εχω ασφαλισει ΚΑΙ για σεισμο.

Δεν θελω να παθει τιποτα η στρωμενη δουλεια του γιου μου. Θα είναι μαλακία.

Μετα πηγα στο καφενειο με τους ιθαγενεις.

Ελεγε λοιπον ενας παππους ότι φετος θα παρουμε το πρωταθλημα χωρις να κερδισουμε κανενα ντερμπι. (βασει προφητειας του κοσμα του αιτωλου). Μετα μιλησαν για το ζαχοπουλο με γαργαλιστικες λεπτομερειες.

Δεν σας κρυβω ότι μου ειχε σηκωθει λιγο το πεος (πουτσος).

Μια γιαγια λοιπον που τα βυζια της εφταναν μεχρι το πατωμα, με κοιταξε και μου ειπε: ‘δεν είναι θαυμα?’. ‘ποιο γιαγια?’, αποκριθηκα αλλαζοντας σταση για να μη με παρει πρεφα. ‘Τέτοια Μεγάλη Γιορτή, να γίνει μεγάλος σεισμός, να σειστεί ο τόπος και να μην κουνηθεί πέτρα;’

Δεν ειχα απαντηση. Τι να της πω της μαλακισμενης?

Τι να της πω της πανηλιθιας αμορφωτης βλάχας?

Τι να της πω της σαφρακιασμενης?

Ότι το επίκεντρο τη δόνησης ΒΛΑΜΕΝΗ εντοπίζεται στον παράκτιο χώρο στη νότια Πελοπόννησο, νότια του Λεωνιδίου σε ενδιάμεσο εστιακό βάθος 74,3 χλ. και σε απόσταση 150 χλ. νότια-νοτιοδυτικά της Αθήνας?

Οτι οι σεισμολόγοι ΡΑΜΟΛΙ εμφανίζονται καθησυχαστικοί?

Οτι το μεγάλο εστιακό βάθος ΗΛΙΘΙΑ υποδηλώνει πως αυτός ο σεισμός είναι κατά πάσα πιθανότητα ο κύριος, και, πως δεν αναμένεται αξιόλογη μετασεισμική δραστηριότητα?

Σιχαινομαι τους απλους, βρωμερους, θρησκοληπτους ανθρωπους.

1 comment:

tink said...

Με το σαφρακιασμένη μόνο μου χρωστάς πληκτρολόγιο.

Η θρησκεία είναι το όπιο της πλέμπας Βενιέρη ντίαρεστ. (Δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα το όπιο)