Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

7.2.08

υποκλίνομαι ω μέγα Αγγελε

Παραδέχομαι οτι έχω κάνει τα απίστευτα γέλια στο μπλογκκκκ σου κατά καιρούς...
Αυτή τη φορά όμως, πραγματικά έμειναν άλαλα τα χείλη της ασεβής Τινκ με την αποκάλυψη σου ω μέγα Άγγελε.
και δηλώνω χωρίς φόβο και πάθος
οτι εγώ προσωπικά πιστεύω μόνο στον μέγα Άγγελο Σπύρου και σε κανέναν άλλον θεό,
νομίζω δε οτι θα το δηλώσω και στον κύριο πάπαρδο με το μπλογκ που μας αποκάλυψες...

σε ευχαριστώ μέγα Άγγελε

σεμνά και πάνω απ όλα ταπεινά,
Τινκ.

5 comments:

eriza said...

εεεεεε είναι να μην υποκλίνεσαι με τέτοιες αποκαλύψεις! ρε τινκ είδες τα άτομα που κάθονται και του γράφουν. Ήμαρτον που θα έλεγε και ο Γεωργίου καιρός να μεταναστεύουμε όπως είμαστε!

λολιτα said...

μια που εχουμε γινει μια ωραια παρεα πως θα γινει να μπο και γω στα κοσμαγαμητα(χαχαχαχαχα)χωρις να δωσω τα πεντηκοντα γιουργια?

tink said...

αγαπητή Λολίτα,
για να γίνετε μέλος στα κοσμαγάπητα θα πρέπει καθημερινά να μου κάνετε ποδόλουτρο, κατά προτίμηση με αιθέρια έλαια. Επειδή είμαι σίγουρη οτι αυτό δεν θα αποτελέσει πρόβλημα, σας προσκαλώ πάραυτα.

αγαπητέ σκατζόχοιρε,
να τους μεταναστεύσουμε αυτούς καλύτερα; διότι, που να τρέχεις τώρα, κάνει και κρύο.

Anonymous said...

"της ασεβούς", γλυκιά μου (όπως λέτε και σεις τα κορίτσια μεταξύ σας...)

tink said...

Eμείς τα κορίτσια μεταξύ μας, λέμε για εσώρουχα και καλλυντικά και κρέμες προσώπου και ρούχα.

σιγά μη λέμε μαλακίες γλυκΊε μου ανώνυμε